نرم افزار دانلود همه فن حریف

دانلود نرم افزار-دانلود انتی ویروس های-دانلود منیجر-پیکاسو-کم پلیر انتی ویروس پاندا-کاسپرسکی2013 فارسی .یوزر و پسورد های nod32 . دانلود نرم افزار های معتبر

نرم افزار دانلود همه فن حریف

دانلود نرم افزار-دانلود انتی ویروس های-دانلود منیجر-پیکاسو-کم پلیر انتی ویروس پاندا-کاسپرسکی2013 فارسی .یوزر و پسورد های nod32 . دانلود نرم افزار های معتبر

نرم افزار دانلود همه فن حریف
کسب درآمد

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

کسپرسکی تمام فارسی 2013 را از وبسایت همه فن حریف دانلود کنید و امنیت را فارسی تجربه کنید.

محصولات عرضه شده توسط گروه کاسپرسکی که یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی است، در بین کاربران رایانه بسیار پر طرفدار می باشد. به تازگی نسخه نهایی آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت روسی عرضه شده است. در نرم افزار (همه فن حریف)های Kaspersky Internet Security 2013 و 2013 Kaspersky AntiVirus ابزارهای مختلف بسیاری برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است.

۰ ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۷
احمدرضا قاسمی

انتی ویروس پاندا یه آنتی ویروس قوی و رایگانهست در ضمن این نسخه ی 2013 و جدیدترن نسخه ی موجود هست.

Panda Antivirus Pro بیش از یک آنتی ویروس ساده ! شرکت سازنده این آنتی ویروس مدعیست با شناخت نیاز های کاربران خود , می تواند بیش از آچه که آنها از یک آنتی ویروس انتظار دارند را به آنها ارائه دهد . , وظیفه این نرم افزار امنیتی محافظت سیستم شما در مقابل ویروس ها، جاسوس افزارها، روت کیت ها، هکرها و کلاهبرداری های آنلاین می باشد . شما پس از نصب آنتی ویروس پاندا می توانید با خیالی آسوده از وب گردی در اینترنت , شرکت در جامه های مجازی , سایت های اشتراک گذاری فایل نظیر فیلم و عکس  , چت و خرید آنلاین لذت ببرید .(همه فن حریف) Panda Antivirus Pro 2013 پس از ۲۰ سال تجربه و ارائه خدمات امنیتی به کاربران خود از همیشه سریعتر , ساده تر , سبک تر , امن تر و کامل تر است . از ویژگی های این نرم افزار می توان به نصب آسان و سریع و بدون درد سر آن اشاره کرد که حتی کاربران تازه کار هم از عهده آن بر می آیند . از دیگر نکات مثبت می توان به رابط گرافیکی زیبا و محیط کاربری ساده و آسان اشاره کرد .

۱ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۲
احمدرضا قاسمی
(92/3/5) تغییرات:

- آپدیت های آفیس 2013 تا تاریخ مه 2013 اضافه گردید!(همه فن حریف)
- نسخه Volume Licence اضافه گردید، راهنمای فعال سازی نسخه قبلی در صفحه کرک آفیس 2013 موجود است!

بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه مجموعه نرم افزار کاربردی آفیس را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) را عرضه نمود.(همه فن حریف)
به نظر می رسد که آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی بسیار کارآمد تر شده و نیز با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 بیش از گذشته سازگار است. امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ نیز از ویژگی های جدید آخرین نسخه آفیس مایکروسافت است. که در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس ها و نرم افزار روی کامپیوتر های شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می دهند. پشتیبانی از قلم های تبلتی فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.(همه فن حریف)
در مورد اینکه آیا این مجموعه با iOS نیز سازگار خواهد بود یا خیر، باید گفت که Office 2013 امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب را که روی آی پد و آی فون کار می کنند فراهم خواهد کرد. اما فقط در همین حد. هیچ حرفی درباره نسخه ای از آفیس جدید که مخصوص iOS باشد زده نشده است. اگرچه اپلیکیشن OneNote در نهایت نه تنها برای iOS بلکه حتی برای اندرویید و سیمبیان هم ارائه خواهد شد.

۱ ۰۸ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۹
احمدرضا قاسمی

تا اینجای کار همه چیز عالی پیش می‌رود. اما با انتقال تصاویر ثبت شده به رایانه و در صورت مرتب نبودن بایگانی تصاویر شاید نتوانیم عکس‌های خود را براحتی پیدا کنیم. اینجاست که وجود یک نرم‌افزار برای مدیریت و مرتب‌سازی تصاویر رایانه بسیار ضروری به نظر خواهد رسید. برای این منظور نرم‌افزارهای مختلفی طراحی شده،

اما به جرات می‌توان گفت یکی از قوی‌ترین نرم‌افزار‌ها در این زمینه Picasa محصول شرکت گوگل است.(همه فن حریف)

۰ ۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۹
احمدرضا قاسمی
تحلیل آمار سایت و وبلاگ