نرم افزار دانلود همه فن حریف

دانلود نرم افزار-دانلود انتی ویروس های-دانلود منیجر-پیکاسو-کم پلیر انتی ویروس پاندا-کاسپرسکی2013 فارسی .یوزر و پسورد های nod32 . دانلود نرم افزار های معتبر

نرم افزار دانلود همه فن حریف

دانلود نرم افزار-دانلود انتی ویروس های-دانلود منیجر-پیکاسو-کم پلیر انتی ویروس پاندا-کاسپرسکی2013 فارسی .یوزر و پسورد های nod32 . دانلود نرم افزار های معتبر

نرم افزار دانلود همه فن حریف
کسب درآمد

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

مرورگر وب جدید Google Chrome گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.

مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
۰ ۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۰
احمدرضا قاسمی

جلوگیری از ورود ویروس ها و از بین بردن آنها در گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین همواره یکی از مشکلات صاحبان این گوشی ها است. بوسیله نرم افزار Kaspersky mobile براحتی میتوانید این امر را محقق کنید و یک گوشی کاملا امن داشته باشید.

دانلود جدیدترین نسخه آنتی ویروس موبایل کسپرسکی Kaspersky Mobile Security 9.3.69

این جدیدترین نسخه کرک شده آنتی ویروس معروف کسپرسکی برای موبایل های تحت سیمبین مخصوصاً نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ می باشد.
Kaspersky Mobile Security نرم افزار آنتی ویروس موبایل می باشد که برای اطمینان از محافظت دستگاه موبایل شما در برابر برنامه های مضر و مخرب، تماس ها و پیام های مشکوک طراحی شده است. قابلیت ضد سرقت نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می نماید تا گوشی خود را در صورت گم شدن  یا دزدیده شدن بیابید، بصورت کنترل از راه دور آنرا بلاک نموده یا اطلاعات دستگاه را از بین ببرید. قابلیت رمزنگاری اطلاعات نرم افزار نیز حساس ترین فایلهای و پوشه های شما را برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ایمن می نماید، قابلیت ضد اسپم نرم افزار نیز تماس های تبلیغاتی و پیامک های مزاحم این نوع را بلاک می نماید، قابلیت کنترل والدین نیز از تماسها و ارسال پیام های ناخواسته برای فرزندان شما جلوگیری می نماید، ویژگی های انتی ویروس و دیوار آتش نیز بصور کامل از تلفن همراه هوشمند شما محافظت نموده و می توانید ازقابلیتهای نرم افزار که کنترل انعطاف پذیر تنظیمات عملکرد برنامه، مشاهده وضعین فعلی سطح محافظتی و گزارش رویداد که دران فعالیتهای برنامه ضبط می شوند را ارائه می نماید. نرم افزاری که هم اکنون در اختیار شما قرار داده شده است ، نسخه جدید بهترین آنتی ویروس موبایل یعنی آنتی ویروس قدرتمند  کاسپراسکای  می باشد که از آنتی ویروس، آنتی اسپم، دیوار آتش به همراه برنامه های امنیتی برای محافظت سیستم شما به صورت کامل ارائه شده است.

۰ ۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۲
احمدرضا قاسمی

نسخه حرفه ای Advanced SystemCare یکی از برترین نرم افزارهای دنیا برای حفظ سلامت کامپیوترهای شخصی می باشد. این نرم افزار با داشتن بخش های مختلفی شامل بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی ، حفظ امنیت شخصی ، افزایش کارآیی سیستم و قابلیت های پاک سازی مختلف ، به بهینه سازی سیستم و سلامت آن کمک شایانی می کند. ابزار دقیق آن برای رفع خطاها و عیوب،پاک سازی پارازیت ها،بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود،امنیت کامل اطلاعات شخصی و برقراری بالاترین کارایی کامپیوتر در نوع خود بی نظیر می باشند.

بهینه ساز

این نرم افزار با ترکیب بخش های مختلف مانند پاک سازی رجیستری،یکپارچه سازی هارد دیسک،افزایش کارآیی سیستم،تعمیر میانبرها،پاک سازی فایل های اضافی،تعمیر دیسک ها و بهینه سازی آنها می تواند کارآیی اولیه کامپیوتر شما را بازیابی کند. جستجو و تشخیص مشکلات نهان امنیتی از دیگر امکانات مهم نرم افزار Advanced SystemCare به شمار می رود. برای استفاده از این نرم افزار نیازی نیست که تخصص خاصی در زمینه کامپیوتر داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید نصب نرم افزار با چند کلیک ساده و اجرای آن می باشد.
Advanced SystemCare دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا می باشد.

۰ ۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۰
احمدرضا قاسمی

ویکی پدیا به عنوان دانشنامه‌ای آزاد، کاربران زیادی را به خود اختصاص داده و البته کاربردهای فراوانی نیز دارد. به همین منظور در برنامه منبع بازی به نام Xowa، این امکان فراهم شده تا فرایند دانلود و نمایش آفلاین این دانشنامه بر روی رایانه‌های شخصی امکان‌پذیر شود. البته مد نظر داشته باشید که این فرایند ممکن است بیش از یک روز به طول بینجامد.

برنامه یادشده، نسخه‌ای آفلاین از ۴٫۴ میلیون متن با فرمت HTML را برای کاربران دانلود و به نمایش می‌گذارد. نکته مهم اینکه می‌توانید قابلیت‌های جانبی مانند Wikitionary یا Wikiquote را نیز به طور آفلاین مشاهده کنید. این برنامه روز گذشته با قابلیت پشتیبانی کامل از زبان انگلیسی در ویکی پدیا به روز رسانی شد.



در توضیح این برنامه در صفحه پروژه مربوطه اینچنین نوشته شده است:

۰ ۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۰
احمدرضا قاسمی
اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است.
نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند.
۰ ۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۰
احمدرضا قاسمی
تحلیل آمار سایت و وبلاگ